سویا 6 تایی شد !

سویا 6 تایی شد !




 

 


سویا 6 تایی شد !


تاریخ : یکشنبه ،
27 آذر 1390

رئالي ها با پيروزي پرگل مقابل سويا بار ديگر به صدر برگشتند و نشان دادند شکست در ال کلاسيکو را خيلي زود به فراموشي سپردند.



شاگردان مورینیو با پیروز پرگل 6-2 مقابل سویا بار دیگر به صدر جدول لالیگا برگشتند.

رئالی ها که هفته گذشته با شکست در ال کلاسیکو صدر جدول را از دست داده بودند، تنها برای پیروزی راهی سانچس پیس خوان شدند و در نهایت با ارائه نمایشی خیره کننده میزبان شان را در هم کوبیدند.

بازی برتر رئال در همان دقایق ابتدایی به بار نشست و کریس رونالدو در دقیقه 10 تیمش را پیش انداخت. بازی تا دقایق پایان نیمه اول با همین تک گل دنبال شد اما در فاصله 4 دقیقه رئال برتری را به سه گل افزایش داد.

ابتدا خوسه کایخون، پدیده این فصل رئال، در دقیقه 37 برتری تیمش را دو برابر کرد و سپس در دقیقه 41، کریس رونالدو گل نوزدهم این فصلش را به ثمر رساند تا رئال نیمه اول را با برتری 3-0 به رختکن برود. البته در دقیقه پایانی نیمه اول په په با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا تیم مورینیو یک نیمه کامل را 10 نفره دنبال کند.

نیمه دوم پربرخورد و درگیرانه آغاز شد و آربلوا، دیارا و مارسلو از رئال و اسپاییچ و کانوته از سویا در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم کارت زرد گرفتند.

رئال 10 نفره در دقیقه 66 توسط آنخل دی ماریا به گل چهارم رسید. ستاره آرژانتینی که این فصل آقای پاس گل لالیگا بوده، این بار در نقش گلزن ظاهر شد و دروازه حریف را باز کرد.

تنها 3 دقیقه بعد خسوس ناباس یکی از گل ها را جبران کرد و اختلاف را بار دیگر به سه رساند. اما بدشانسی سویا با اخراج مانو دل مورال در دقیقه 74 تکمیل شد.

در فاصله 5 دقیقه به پایان بازی رئال صاحب یک ضربه پنالتی شد و رونالدو آن را به گل پنجم تیمش تبدیل کرد. و در نهایت جشنواره گل کهکشانی ها را آلتینتوپ در دقیقه 89 با گل ششم تکمیل کرد.

آلوارو نگردو در آخرین ثانیه های بازی روی اشتباه دوباره راموس، دروازه رئال را باز کرد و اما این گل هم نتوانست از سنگینی شکست تیم آندلسی کم کند.

رئال با این پیروزی40 امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر قرار گرفت. کریس رونالدو نیز با هت تریک امشب، 20 گله شد و با اقتدار در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. با توجه به اینکه تنها 16 هفته از رقابت ها گذشته، اگر ستاره پرتغالی به همین روند ادامه بدهد، می تواند رکورد 40 گله فصل قبل خودش را نیز بکشند.



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل